Port Maquarie

Port Maquarie kara ni, ar ett mycket vackert stalle! Det ar varmt, hela sakert narmare 30 grader. Vi solar, haller pa att bli bruna, och det basta av allt ar vi ska vara har i 3 manader, sa vi kan smeta pa massor med solkram for att inte branna oss, for vi kommer i alla fall vara bruna som kolabonor nar vi kommer hem. det har redan borjat riktigt bra vill jag lova!
I morgon ska vi aka pa Valsafari sa det kommer bli sjukt haftigt! Vi ska ta massor med bilder som kommer att hamna har nar vi kopt ett internet, vilket vi nog kommer att gora i morgon ocksa. Idag, har vi/JAG gjort ett himla bra kop i alla fall. Jag har koppt en ryggsack. om man bortser fran att den ar fran billabong, och att mitt har i kombination med den ser ut som nan som forsoker vara surfcool, sa gillar jag den. Ah, saltvatten och sol och solkram gor inte precis underverk med haret!
Idag har vi fatt tidernas basta komendar foresten.
Lee, en koreansk kille som bor pa samma hostel som oss komenterade vara klanningar. Magdas ar valdigt fargglad och monstrad och min ar starkt turkos, nar vi kommer in i koket sager han
"dos dresses ar very butiful. much color!! its nice!! you look very attrattive!!"
jag holl pa att do av skratt, vande mig for att rora i grytan for att han inte skulle se att jag skrattade.
ATTRATTIVE.
Lovley, det blir dagens.
Nu stanger snart detta placet.
Tills nasta inlagg kan ni garna fa komentera detta inlagg med:
"det vore ju kul om Magdalena skrev nagot pa den har bloggen nan gang"
haha

PUSS OCH KYSS ikvall blir det majskolvar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, om någon sa sådär till mig skulle jag ligga på golvet och döööö av skratt! hahahahaha

2009-10-01 @ 15:42:21
URL: http://lindacrona.blogg.se/
Postat av: Mallamamma

Jag läste om tsunamivarning, så tjejer, behåll flytvästarna på, ni är ju ursnygga i dom!! PUSS!

2009-10-09 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0